Wednesday, June 23, 2010

saya pun xtaw

assalamualaikum..

selamat pagi!!pagi ke??ntah aku pun xtaw..bagi aku lau lom kul 12 mknanya pagi ag r kan.lalut da aku nie.hari nie xtaw nak bebel pasal apa.tdi duk tgok2 pic aku n my best budy lam lappy comey aku nie aku baru pasan sesuatu!..hahahaahahaha~.ada satu gaya nie aku n da geng mmg ske sgt amik.cam aksi wjib lak.xkishla kan asal kami nampak comey n muda.gedix!!hahahahahaha~kamu nak cibuk2 nape??nak komen2 lak~lau xske xyah tgok kan.ish2..tiba2 aku jadik emo.bese la hormon aku xstabil skit.;p






korang pasan x???hahaha~.da jadik trademark geng kitorng kot.lau jeles tiru jerlah.lau nak kutuk la.aku dapat pahala ag bgus kan dri si kutuk yg dapat dosa.ngeh2~..ok.nak kua ngan my hero lak.see da;p


p/s:nak kata pe kata r~ada aku amik care sal ko;p

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...