Wednesday, June 16, 2010

alkisahnya..............

salam blog!!aku windu sgt2 kat blog aku yang comey lote nie..hehehehe..

lagi bbrapa minit kita nak masuk hari baru kan..malam2 camnie cte pasal hantu bez gak kan...alkisahnya...........

ketika itu,aku masih di bangku sekolah..aku mmg dri form da duk asrama..kiranya akulah satu2nya anak yang paling jarang de kat umah..ada la satu malam nie aku n kawan2 nak mengusik member aku yang ngah syok tidur..malam tue mmg kitorng cam da tahap gle siapkan homework.so nak cri somthing yang ley wat hiburan dan lam kesrabutan tue kami ternmapak mangsa kami yg sedang syok tido..hahaha..aku pye semangat nak mgusik siap make up ala opera cina ag..then,pakai kain sembahyang..pas siap wat sume preparation aku pun mnjalankan perananku..lampu da ala2 suram da..aku pun duduk tercongok depan muka dia...dngan suara yang seram aku pun memnggil2 nama dia...dia ngan pelan2 membuka mata dan terus menjerit..hampir2 hidungku ditumbuk olehnya!!lau x mmg patah je hidung aku!!cian member aku tapi muka dia mmg lawak gle!!pucat gle!!..korang nak taw pe yg terjadi bbrapa hari pastue.....sesuatu yang burk berlaku!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...