Thursday, June 10, 2010

no title

assalamualaikum...

lama x menulis sejak balik dri penang...g penang mmg seronok...tpi sunguh aku x sangka itu yg terjdi selepas balik ke umah...hurmm..nak uat cmne nasibku sntiasa cmni..
hari ini pas jumpa dia,pergi meronda2 di bandar..then aku lepak di pantai..lama aku merenung laut yg terbentang...macam2 yang aku pikir..mengapa semua dugaan nie datang serentak??..aku mau menjerit,menangis..tpi tue sume cam da tersekat..hanya diri aku je yg tau bertapa hancurnya hati ku bila sume tue terjadi...

pape pun hidup perlu ditruskan..aku doakan dia bahagia dengan insan yg tercinta..itu je mampu aku doakan dri jauh...org ckp kan lau kita sayang org tue kita kene selalu doakan dia..jgn wiso.aku akan selalu doakn kamu even kamu berkata begitu padaku.:))..mungkin ada kebahagiaan dalam perpisahan bagi kamu dan luka yg mendalam bagiku..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...