Thursday, June 17, 2010

kerugian

salam.....

aku sangat2 sedih hari ni...hp kesayangn ku da rosak...skrin pecah..aku pun ngan hati yang luka lagi lara menghantar hpku ke kedai..xpasal2 aku kena bayar rm128 tuk repair tue...de cam nak hantuk pale kat dinding je..melayang wet aku!!!!!kan bez wet tue guna lau beli kasut,baju,shawl,bla..bla...bla..aku nie mmg shoes mania..tadi da grab satu sandal vinci..cun sangat!!..hahahaha..t kua nak cri ag satu..abis la ma aku membebel..hahahahaha...tapi kan..aku rasa nie sume aku inheret dari ma aku la..tyme g shopping kat penang,mak oit!!!ma aku n kazenku puas ati memborong kasut..ckp saya ye...ish2...hehehe~~t upload pic sandal tue...:))

p/s:da dapat spsang sandal da wat hati saya ckup gembira!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...