Monday, July 4, 2011

kehidupan baru.


assalamualaikum.

hari ini buat pertama kali lam hidup aku,aku keje sementara bukak semester bru bln 9 nie.setelah penat aku dan my dear mencari keje,akhirnya aku dapat gak keje.yelah.lau keje setakat 2bln mana de org nak amik.redha jela kan.aku start keje kat kedai kek dan roti.boleh tahan la keje kat citu.lau 2bln aku tahan la.

kelmarin,aku ase bahagia sangat.hehehehe.sebabnya??ehem2.rahsia la;p.aku harap korunk pun bahagia macam aku gak.bosan da sedih2 nie.muka pun cepat tua kan..oh ya hari nie gak my dear da pulang ke kmpung halaman.rasanya separuh jiwaku pergi:(.

before tue kitorang kua dating,tgok wayang lue.dear belikan kasut.berkenan benar dia tgok aku pakai kasut tue.aku decide wat kasut raya tyme dia mai t.ekekekekeke:)

my shoes!!berbulu wa ckp lue!

p/s:please leave me alone.i hate da stalker!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...