Wednesday, July 20, 2011

jijie the new born bakery:)


assalamualaikum...

aku ingat keje kat kedai kek nie ilek je tpi penat wei.bos nak besarkan kedai so nak x nak kene la kemas sume barng baru.ramadhan nie bos nak buat kuih raya kat kedai.aku yang mmg dri kecik mmg x pernah wat kuih ray.so kelmarin, bos aku ajar aku dan staf lain buat kuih butter.senang je upenya wat kuih permaisuri nie.yg beznya pas siap bakar,bos bagi kami decorate sndiri 'baby' kami tue.pastue packing dan jual.mmg bangga dan bahagia sangat bila pelanggan beli hasil air tangan pertama kami.hehehehehe.wei nak masak tuk my dear plak:).jumpa t next entry:)


bos tgah bagi tunjuk ajar:)

my babies!!!!

perisa strawberi dan vanilla:)

da siap dikerjakan oleh kami:)

jie,linie,ten:)

meet me jijie and my new friend,fatin:)

jijie dan linie:)

untuk dijual...RM3.00:)

p/s:terpaksa menjadi pembantu chef ari jumaat nie semasa kelas beljar membuat kuih raya..(@_@)...owh..runsingnya saya!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...