Saturday, July 30, 2011

ramadhan al mubarak..

Assalamualaikum.....

yea2!ari isnin nie insya Allah kita akan mula berpuasa.ase sgt2 bersyukur kerana masih diberi peluang untuk berpuasa tahun ini.itu yang aku selalu rasa setiap kali ramadhan menjelma.kadang2 aku terfikir,adakah Adakah taun depan aku sempat berpuasa or x?ya Allah..aku harap sgt aku dapat terus berpuasa untuk taun2 akan datang..jadik mari kita sama2 mencari dan menambah amal ibadat sepanjang bulan ramadhan kali ini..amin2..

mggu nie akhirnya my dear datang gak ganu.tiba2 je muncul depan kedai.hehehehe.sebelum pose nie aku melantak duyan puas2.bulan pose nie aku nak amik kesempatan kurska badan.pokjat sengal gtaw muka aku makin bulat T_T.xpe2.aku akn buktikan nanti tyme raya!nekad!

p/s:kawan bek saya da nak nikah 2.9 nie.ase lost jap.t share pic ye!selamat berpuasa!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...