Thursday, June 2, 2011

merdeka

assalamualaikum..

lihatla semua aku da merdeka!!!!hahahahaha.hepi gle aku.setelah 6 bulan praktikal akhirnya aku merdeka gak.bosan gle praktikal ble macam2 hal berlaku.tpi sedih gak ble terpaksa berpisah ngan kawan2 baru.pasni masing2 bwak haluan masing2:(.xde da lagi pagi2 bgun nak g keje.xde da nmpak makcik cina pagi2 mmg wajib basuh kete myvi dia.xde da nak makan pagi ngan ayah.pekene roti canai.xde da makan tgahari kat ptpl smbil perkene cendol pulut.mmg ummmpphh!.xde da nak kene bebel ngan bos sbb salah wat keje.xde da nak lepak2 curi lepak tyme rest or boz xde.ekekekekekeke.dan paling bez xyah ngadap keje akaun yg susah da.(^__^).xyah da tmbah dosa ngutuk bos sbb bos selalu ktuk kitorg kat belakang.alhamdulilah:)

ok.bulan 9 pulak aku masuk u.final sem.yeah baby! pastue kene cri keje lak.pastue kawen lak.oho:)(sedikit gedix di citu).pas parents aku balik dri umrah aku plan nak keje.cri duit nak tukar hp r.ya Allah mitak2 dipermudahkan urusan aku:)

wamin lam kenangan~

yea2!xde pening lalat wat akaun!

i will miss them very2 much:(





p/s:pasnie aku & my dear xjumpa da smpai bulan9 nie.:'(

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...