Wednesday, May 25, 2011

minggu paling gle


assalamualaikum.........................

ok.tue intro gmbr aku paling buruk.tue tyme aku ngah menggila.ye benar.aku cantik ble wat muka cmtue.ekekekekke.men je.ku sedar sape diriku.Penat.penat.dan amat penat.minggu nie keje lebey masa.sbbnya takut akaun x siap.penat otak duk berfikir dri pagi ke petang.sape cakap akaun senang??sape ckp student medic je belajar susah??budak akaun pun susah dan kerjaya kami dalam ktgori professional k.(^_^).nak kata aku bangga?of coz la.penat kot dri lahir duk belajar nk dapat degree akaun nie.ekekekekeke.

parents aku da fly g umrah.sedih pun de.aku kene jadik ketua keluarga.kene jaga2 adik2.x bez dowh jadik kakak sulung.ada ag x boley diharap.ish.aku da suwuh parents aku doakan aku sesuatu di Mekah.mintak2 di makbulkan amin.nak taw pe doa aku?hahahahahahaha~itu rahsia kJ.


pape pun peace dri kami!;p

p/s: hidup harus happy dan gila2 k!:)

3 comments:

HAFIZAL said...

doa supaya cepat kawen ker...hehehe

jiehafiz said...

hahahahaha~tue salah satunya:)

Anonymous said...

i think you should get a nose job...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...