Monday, May 9, 2011

holiday!!

assalamualaikum..

sabtu lepas,aku and da geng g bercuti kat pulau kapas.tercapai gak hajat aku sebagai anak jati terengganu nak g pulau.bru bgga beb!kitorg juz g 1ari je tpi aku yg semmgnya si gila air mandi pantai sampai muka aku hangus dan hitam cam minyak tar.tpi aku mmg gle2 enjoy g sana.korunk juz need byr rm40 untuk bot dan snorkeling.lau nak bermalam aku x sure harga bape tpi better g pulau redang or pulau len sbb pulau kapas bez lau g sehari je.kitorg gerak lam kol 10 lebey,smpai2 terus snorkeling!bygkan pukul 11 lebey duk tgah laut mau x hangus muka kitorg.ala lau sunburn pasal g bercuti aku x kesah angat.

pas puas snorkeling bru la g pulau,berkelah dan makan ngan penuh lahap.pastu kitorg smbung mandi pntai dan men pasir.aku minta maaf gmbar men pasir x dapat aku siarkan atas sbb unsur2 x bermoral di citu:).pape pun korunk kene g gak pulau!



snorkeling wei!

muka excited belake~

aku suka laut!!!

love from kapas island:)

echah manusia paling pelahap~

p/s:sekarang muka aku tgah teruk menggelupas,,rasa nak nanis pun de:((

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...