Friday, March 11, 2011

senyumlah ahai cik mek molek!

ASSALAMUALAIKUM

aku bohsan.xtaw nak uatpe.so aku wat entry nie pas aku baca majalah yg bru aku beli.korunk jenis suka senyum x?o mmg korunk jarang senyum o mmg jenis yg sukar nak ukir senyuman??chewahh~eheeee~.aku mmg suka senyum dan amat suka ketawa kuat2~(sesi mbggakan diri(^_^)/).xtaw nape bila aku masam muka abis urat2 kat kepala aku nie jadik sakit.sbnrya byk manfaat lam senyuman dan ketawa nie.ha.nie nak cte nie.yg suka bermasam muka tue.harap2 rajin la ukir senyuman ye!xperlukan modal pun:))

(^_^) rahsia senyuman & ketawa (^_^)
  • senyum dan ketawa adalah satu senaman yg berbentuk jogging dalaman!(wah!i like!senang nak trun berat bdan la cmni~:))
  • mulakan hari anda dengan senyuman dapat mnceriakan hidup anda.bila anda ceria,sume bende dapat ditangani dgn sempurna kan!
  • org yg ktwa sbyk 100 kali lam 24 jam sama sperti anda bersenam slma 10 minit.(ok.kita mmg kene cri kawan yg suke berjenaka ye~)
  • ketawa dapat membaiki fgsi usus,mningkatkan percernaan dan mmbakar kalori.
  • senyum dapat trunkan tkanan darah dan mnmbahkan kmsukan oksigen lam bdan.(pendek cte kita x mudah stress la)
  • senyuman yg ikhlas dapat mnyerikan prsaan org len,mnyejukkan hati yg sdang marah dan boley mmulakan persahabatan!(aku benci lau org tue senyum sindir.bek xpayah senyum kan:))
nah!byk rahsia senyum dan ketawa kan.so aku xpaham nape ada org suka bermasam muka dan sukar nak balas snyuman lau kita senyum kat dia.senyumlah kerana senyuman itu sedekah.sesuai untuk org x berduit mcm aku nie ha::sigh::jgn lupa senyum ye.bab kata faizal af 'SENYUM SOKMO'.:))

anak aku yang kecik2 pun da pndai senyum!muah baby ibu!


senyum sokmo k~

p/s:x rugi kalo wat mende bek kan.nak dpat pahala senang je kan:)take care dear!xoxo~




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...