Wednesday, March 2, 2011

giffarine.



assalamualaikum...

giffarine.korunk pernah dgr tntng produk nie?before nie aku mmg pernah dgr tpi x amik seyes pun.nie pun taw ble praktikal.cam besela.ble bos xde,kitorng cbuk duk tgok sgala jenis katalog yng de.hari2 ngadap nombor t boleh wat muka aku jadik tua lak.hahahahaha.ok2.giffarine produk yg dibuat di thailand tpi bkn produk thailand.hanya di buat di thailand.ianya halal dan boley di bawa solat.produk ini hanya menggunakan produk semulajadi.so xyah bmbg sal2 bahan kimia nie.(^-^).dan lagi best lau kita jadik ahli dpat 25% diskaun tuk sume produk.bez kan??aku paling ske lau produk yg de diskaun nie!::senyuman da sampai ke telinga nie::..v(^_^)v.saya suke sgt2!!

aku nak cte la keajaiban produk nie.member akak staf aku da pakai produk nie.dulu muka dia berminyak gle.tpi skunk da cun melecun.minyak da hilang tah ke mana.bab kata org kulit cam telur dikupas..aku xtaw tol ke x bahasa aku,hahahahaha..::gelak lagi::.
nak taw pe produk dia guna?

scroll ke bwah ye..
cini2!
..
..
..
..
..
jeng2!


MIRACLE FLUID!!
ok.nie cam yg sk II taw.tpi jauh lebey murah.cara penggunaan dia mcm toner.mg bez sgt2 pakai.korunk ptt try produk nie.so far almost user satisfied pas guna produk nie.

dan de satu ag dia guna tpi xde pic da.aku juz ley gtaw nama produk tue je.
-AQUARA ESSENCE SPRAY-
kita guna nie before apply make up n after da siap make up.tujuan dia nak suwuh muka nmpak fresh.murah je,aku da kebas satu.mmg ok sgt2.even x make up aku ttp guna.muka mmg nmpak fresh..(^_^)..dan satu ag function dia,ble korunk ase ngntok,korunk spray je kat muka.t hilang la ngantok.hehehehehe.

byk ag produk dia.tpi aku juz gtaw produk yg aku try je.mmg ok.so lau nak kulit cntik halus mulus gunalah produk giffarine.aku da cam ala2 promoter.t aku kongsi lagi cte aku pas aku guna produk nie.mmg berbaloi2~.wokey.t jumpa lagi next time.xoxo.salam:))

p/s:jom tido sume!tido yg cukup ley wat muka kita awet muda:))nytez!dear saya da tido dulu~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...