Friday, February 4, 2011

oh mama saya mau kawen!

assalamualaikum...

penat.arini selamat kazen aku bertunang.tpi asal muka abg tunang dia cam muka my dear ek???..lucu tol r.kazen aku mmg ramai laki dri pempoan dan masih muda2 ag.tpi kebnykan da nak bertunang n nak kawen.so aku cm terpikir mmg tol la skunk trend kawen muda kan??..byk gak gak pro n contra.tpi aritu tgok halaqah ustaz tue ckp ble anak umo 20++ kene ty da de bf/gf lom?bek kawenkan diorng awal2..---->>aiseh.besar tggungjawab tue.

korunk stuju o x ngan kawen awal nie?nak ctela kan aku de sowng kwan nie,dia kwen pas spm..and alhamdulilah ada sorg anak yg comey,husband yg bek n dia slalu dapat result cmerlang lam exam.so it depends on us how to manage our marriage life.bagi aku pulak,pendapat aku la bek kawen awal drpda berkapel bertaun2 tpi x tahu tujuan hubungan tue.kalo pempoan mmg xmanis kan slalu g ke sana ke mari.len la lau laki.tue aku pikir la.aku pun slalu gak ke sana sini tpi aku slalu ingat pesan parents.nk kua date pun kene mtak izin ngan parents.so ble aku kapel nie,aku nak de matlamat yg aku n kapel aku mesti end ngan m.aku pun da semakin tue.so kene pikir sume nie.smpai ble nak men2 kan.kadang kita kene seyes lam idup nie.hahaha.rasa mature meta.k la.aku nak tito lak.luv u all.muaxxx!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...