Thursday, January 27, 2011

2 + 1~~

assalamualaikum..

nape tajuk aku cmtue?sbb aku nak cte 3 cte lam satu post.(^_^)..aku da makin gemuk..(--")..arini g tmbang da nek 1kilo..hepi sgt prktikal smpai nek brat aku.maunya x,bos suke blnja makan..pastue g dating,my dear blnja plak,balik umah pas mandi solat trus tido x sdar diri..ish..xley jadik nie..kene ikut my dear g jog r nie..tnya my dear,asik ckp sama je tgok,xgemuk pun.ekeleh..yela tue dear,saya kenal awak la.teett..aku nekad lam masa 3mggu kene turnkan berat!!!chayo2~

ok2.skunk aku ngah addict ngan g-na.korunk kenal x???ala dia k-pop star pernah masuk 1group nie tpi xmeletup.last2 dia kua wat album solo.aku mmg layan lagu dia nie,.suara bez muka pun comey~..aku paling ske tgok mv 'black & white'.nie lagu paling latest lau xsilap aku~..sweet je diorng kapel lam mv nie kan??..t tnjuk kat my dear la.hehehe..gatalnya aku.tpi my dear ske trik hidung lau aku trik muncung.aiseh.ini hidung bkn buzzer ye~





ha!!korunk pun kene layan gak lagu nie "i'll back off so u can live better"---->>lagu nie cam kene je ngan aku..aku da wat keputusan yg btol dgn memilih my dear dan mlpaskn dia..bez tyme rap~jom layan lagu nie.



aku ske lirik dia!!!

p/s:lost ble my dear xde~ble nak balik nie?...:((
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...