Tuesday, July 27, 2010

saya pelajar nakal

salam...

salam sume!!!hehehehehe~lama gle xupdate blog!!!saya sangat2 bizi2 lately..byk sungguh peristiwa yg berlaku lam msa terdekat nie..tpi tue sume menjadikan saya seorng yg kuat!!malsla nak layan owg serang2 kita nie..smpai ke dalam blog pun nak serang ke?..
better ignore dri terus layan dia kan???hehehehehehe~
kamu sume!!sya de test lab sok!!malas gle nak study!markahnya cume 2.5.cume 2.5??????
bapak susah nak dapat markah tue..kene berusaha!!!tpi lucu r~lawak gle tyme kelas ais isnin lepas~saya mmg malas gle ngan mood x menentu macm nak tito je lam kelas tue..tyme owg len cbuk salin nota,saya duk tito blakang ble lecturer datang cpat2 bgn.capai sbtang pen pastue konon2nya ngah tulis nota~ mmg haru yne tue~skit jantung tahan nafas~lecturer tue plak cam sajae je pusing2 dekat kawsan saya~haru je~member saya da ketawa terbahak2~gle pye owg!!haru je saya nie kan~ohhhhhh~
saya sungguh berboloq!!!jwab ntah pape ble lecturer ty~haru2!!!saya pasti merindui zaman2 belajar saya!!saya mmg pelajar yg nakal!!

p/s:kamu ingat saya akan tulis psal kedukaan saya?xperlu sume tue!saya da cukup tabah!

2 comments:

Unknown said...

go gurl...go...!!!go...!!

jiehafiz said...

yeah!!wei!patner aku tiru aku lak~bkn aku tiru dia~aiseh~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...