Wednesday, April 25, 2012

obsesi..

assalamualaikum...

lama aku x post pape.aku jadik malas skunk nie.skunk duk bizi diet sbb t 20hb mei nak konvo.harus nmpak slim dalam gmbar ye.ok.obsesi.tue yg my darl cakap.aku obsesi memasak skunk nie katanya.ye ke?bkn obsesi tpi da mmg kene masak duk rumah.saya belajar demi awak juga ye..(--")..

mggu lepas,aku sempat masak oreocheese cake ngan spegati marinara untuk makan malam.aku amik resepi kek dri satu blog,aku lupa da.hehehehe,xpe korunk ley tgok je myresepi ye.:) check it out~oh ya arini pose,bukak dengan pizza homemade.t aku upload pic dan resepi ye.meh kita layan lue pic spgati n cake aku.1st tyme buat.maafla ye agak comot sedikit.:)

 spegati marinara kegemaran family aku~

 resepi sama je cume aku rebus udang nie n gunakan air rebusan gnti air~

 sedap hingga menjilat jari kata adikku~ekekekeke~kuat bodek:)

 saya mmg hantu biskut oreo!!!

nyum2~t aku upload resepi lau rajin ye:)

p/s: diet hancur sbb slalu de resepi baru nak try..:(

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...