Wednesday, December 28, 2011

selamat tinggal wahai sahabat...tenangla kamu di alam sana....

assalamualaikum

kamu semua nak taw tyme otw balik terengganu,aku dapat berita yang shabatku HADINOR ZAFAN telah meninggal dunia akibat kemlangan jalan raya.sungguh!aku amat terkejut.asenya bru je jumpa arwah tengah present far.masih terbayang2 arwah berjalan.Ya Allah sesungguhnya Engkau lebih menyayanginya..moga arwah ditempatkan di kalangan org beriman...moga kita semua sentiasa beringat umur yg muda bkn bermakna kita jauh dri kematian...sesungguhnya ajal maut itu di tangan Allah S.W.T...


3 comments:

Mimi Baharudin said...

moga allah merahmatinya...kami sekeluarga sgt2 rindu kat dia...dia balik kl...tak smpi2 rumah pun..tapi dia blk kl pi tmpt lain utk selama-lamaya...dalam diam tak diam dah nak seminggu dia pergi..cepatkan??

jijie junsu said...

mimi sedara arwah ke?takziah di ucapkan..semoga arwah di tempatkan di kalangan org2 beriman...amin2..

Mimi Baharudin said...

ha'ah akak sedara dia......kitaorg sgt2 close dah mcm adik bradik..membesar bersama.....padahal dia nak balik hari tu...kitaorg dah plan nak bercuti...tgk wayang.....at last dia pergi bercuti dulu.....really miss him now...kami kerap ziarah pusara arwah.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...