Sunday, April 24, 2011

bercuti!

assalamualaikum...

nak update nie~ekekekekkeke~ko bajet org nak baca sgt blog ko jiejie???hahahahha~apa aku peduli?hahahahahahaha~ok nak cte nie selasa n rabu lepas aku dan teman sepejabat kene outstation ke paka.alang2 da sampai paka kami pun wat suara dan liuk lentuk minta cuti ari khmis ngan bos..korunk taw bos kitorg kasi???wah!!!gle kentang!mmg aku xcaye!terus g umah mmber then ajak nono g sama.ke mana destinasi ktorg??----->> gambang waterpark!!yeah baby yeah!!

byk hlangan gak nak g sana.da elok smpai gmbang kereta kitorg wat hal.nsb bek de mamat nie mai tulun.maceh adik.hehehehhe.tapi yg penting happening!!!bez gle men air!!!muka aku da burn gara2 men air ngah panas.da r sedia itam makin itam la.sobsobsob.pakwe aku pun tegur panau de kat muka.aku...aku...ag down ase...huhuhuhu..tpi de aku kesah???hahahahahha~men sekali sekala je kan?kan?

cakap byk x guna kan..nie aku share pic spnjang kitorg menggila di dalam air!

muka gle excited!!

sakit gle kene air!!

air2!!!

jaja si gedix!

xtaw motif pe~

kami yg sentiasa pasan comey:)

sekian dari aku.

p/s: pasnie nak g ngan my dear lak~cian kene tggal 3 hari:)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...