Friday, August 13, 2010

diari ramadhan jijie~

assalamualaikum...

hey2!!sume!!hahahaha~terlebey excited sudey!hari nie masuk 3 hari da kita pose kan..
korunk pose ke x?ke de yg pose yang yok??
serasanya baru marin saya duk cbuk makan tgahari.MySpace
baru marin leh telan air tyme ngah tgahri yg panas menggiler~
tpi sume tue da xboley~
welcome ramadhan al-mubarak~
bulan nie saya mau cari cahaya hidayah dri Nya~
saya mau berubah menjadi yng lebh bek.
kamu pasti begitu kan??

wah2!!umah banglo pink sgt2 meriah!!
waktu sahur cam da berbuka da
saya yg mmg jarang bgun shur da ikut bersahur(biapun minum air jeMySpace)
nie barula suasana duk umah sewa!
pe aim saya puasa nie?
saya mau trunkan ag berat badan saya!
hahahahahaaha~bia jadik ikan kering!
a few days bfore pose nie me and da geng g serbu mcd~
si jaja mengidam nak berbukak ngan mcd~
da la sok de test tpi slumber meredah malam smata2 memenuhi isi perut kami nie~

sampai je trus order~bingung jap nak oder peMySpace~owg ngah diet katakan~
burger2 nie ehem2 not allowed k!
last2 order sama ngan sarah------->>>>>fries ngan bubur~
oh tidak!!!saya tergoda ngan 'keseksian' fries tue!!
pasnie swear x mam da makanan segera!janji!

nie nak kongsi pic2 kitorng~kitorg sempoi je~
ini saya punya cerita~anda pula bagaimana?

jijie & da geng~

kebas gcb una~jahat gle mukaku!!!

sarah.iqin.jaja

da nak balik sempat ag posing~



p/s:bkn men berjaga mlam tue~last2 test di tunda~bengang gak la!!



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...