Sunday, January 2, 2011




assalamualaikum....

salam 1malaysia!~hehehe~aku harap aku x lewat nak wish hepi new year kepada sume!pe azam korunk taun baru nie?nak makin kaya?makin cntik?nak cri jodoh??..mesti byk gle azam kan..aku xsmbut new year pun~member penat siang,malam tros tido tpi still dgr bunga api berdentum dentam..tpi wa ckp tido ag bez~taun bru bese jah..ptt owg Islam smbut awal muharram kan..tue bru smgat taun bru!

aku pye azam taun baru?ntah r..aku nak lebey fokus pada pe yg aku wat skunk..aku nak plan future aku.t taun depan da abis degree,parents aku suwuh jadik ckgu.kawan2 aku xley bayang aku jadik cikgu guane~ehem!bez teacher la~tpi aku pikir2 nak ngajar pe ea?akaun??mak oit!!tulun!aku paling xske akaun kot!tpi dia pun suwuh jadik cikgu..pkir pye pikr..bek gak jadik cikgu.t kwen ley spend masa ngan hubby n anak2..toing!toing!toing!anak sapo yg gatal nie~eheeee~tpi azam aku nak kurangkan berat ag r~ma aku da bebel marah aku diet~ma2...hati mak tuhan je taw~

nie pic aku lue~montel2!hahahahaha

oh mama~saya mau diet!hehehehee~jijie in da house~

p/s:tiba2 tyme new year hati saya teringat pada si dia~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...