Sunday, January 16, 2011

al kisah mak cik majok~

assalamualaikum...

arini aku x chat mana..nak mam pun xlalu.tpi da janji ngan member2 nak lunch sma2.jadi tepat kul 1 aku,jaja n eme kua mredah panas terik,dah r badan aku ura2 nak demam,nak pengsan ase nak boley smpai ke destinasi. .eh,smpai2 'dia' ada gak..blish2~..aku pesan mee goreng..pye r byk mak cik kedai tue taruk mee tpi syangnya aku xlalu mam.tue pun nsb bek 'dia' mam skit.jadik mee aku mmg nmpak x luak maunya x,aku kutip ayam je..lagi sayang ble 'dia' blnja makan..aiseh ptt lunch sama2 tyme aku de selera bru leh pow 'dia' ckup2~eheeee~xpe..nsb bek aritu awak da blnja grilled chicken kan..kan..\(^_^)/..

pas siap mam,member2 aku trus blah tggal kami bertiga..tiba2 makcik tue mai kutip pinggan..dgn muka sedihnya,dia ty aku..

"mee mak cik wat x sedap ke?"..aku bru je nak blah tpi patah balik..

"dok pun mak cik..saya xchat badan xde selera nak makan..mee mak cik wat sedap..sowi mak cik...sowi.."..

tpi muka makcik mmg sedih..waaaaa!!mak cik kedai majok
ngan aku!aku siap pgg tgn mak cik tue,cam drma ase..pye ramai owg tgok..aku asik ckap..

"sowi mak cik sowi.."
....(-_-)..
mak cik tue x tgok muka aku tpi duk tgok kat jaja ngan eme..lagila ase bersalah..doyai..makcik tue duk ase tgn aku then ckp aku tipu..eeiii,xpaham aku..last2 nsb bek eme trik tgn aku...lau x,lagi byk r drma..waaaa!!xpernah tauke kedai mai ty cmtue lau makanan x abis..

balik office aku cte kat staf2,sume pakat ske kat aku..ish...bkn nak support aku..ble gtaw 'dia',ley lak 'dia' oyak slah aku a xbis mam..awk nie kan xsupport sya ye..tpi lenkali aku x mau g da kedai tue,t lau x abis haru pulak aku nak pujuk..cam pakwe aku lak..huhuhuhuhu..

p/s: smpai saat nie aku masih terbayang2 wajah mak cik tue....(--")..saya rasa diri ini truk sgt....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...